Kierownik ds. weryfikacji i obsługi klienta

Oferta pracy z dnia: 2017/09/13
Oferta ważna do dnia: 2017/10/13
Pracodawca: ManpowerGroup Sp. z o.o.
Miejsce pracy: Białystok
Numer referencyjny: KWO/037/MBO
Rodzaj pracy: Stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Opis firmyManpower to światowy lider w dziedzinie HR o ponad 60-cio letniej tradycji. Nasza firma jest obecna w 82 krajach, na terenie Polski mamy 50 oddziałów. Współpracujemy z 400 000 klientów rocznie, w tym małymi i średnimi przedsiębiorstwami ze wszystkich sektorów, a także największymi światowymi korporacjami.ObowiązkiZadania:

  • Zarządzanie Działem Obsługi Klienta;
  • Organizacja i nadzorowanie pracy podległego zespołu;
  • Planowanie budżetu Działu Obsługi Klienta;
  • Tworzenie raportów z realizacji KPI;
  • Przygotowywanie audytów;
  • Analiza wyników na poszczególnych liniach biznesowych;
  • Planowanie działań na podstawie wyników oraz
  • Wspieranie klientów przy podejmowaniu decyzji pożyczkowych;
  • Motywacja podległych pracowników do podnoszenia wyników na poziomie ilościowym i jakościowym;
  • Wprowadzanie narzędzi oraz optymalizowanie procesów zapewniających najwyższy poziom obsługi klientów;
  • Usprawnianie i doskonalenie organizacji pracy podległego zespołu.

 WymaganiaOd kandydata oczekujemy:

  • Doświadczenia w branży finansowej lub pokrewnej;
  • Wykształcenia wyższego;
  • Bardzo dobrej organizacji pracy;
  • Doświadczenie w kierowaniu zespołem;
  • Ogólnej teoretycznej wiedzy z zakresu finansów, bankowości oraz sektora pozabankowego;
  • Bardzo dobrej znajomości języka angielskiego lub rosyjskiego;
  • Wysoko rozwiniętych umiejętności analitycznych.

OferujemyOferujemy:

  • Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę;
  • Atrakcyjne wynagrodzenie;
  • Pakiet benefitów pozapłacowych (Multisport, ubezpieczenie, opieka medyczne);
  • Pracę w rozwijającej się firmie, zlokalizowanej w centrum Białegostoku.