Specjalista ds. Wsparcia Klienta

Oferta pracy z dnia: 2018/08/08
Oferta ważna do dnia: 2018/09/08
Pracodawca: Tide Software
Miejsce pracy: Białystok
Numer referencyjny: WSPARCIE KLIENTA
Rodzaj pracy: Stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Kim jesteśmy? Firmą telekomunikacyjną działającą w sektorze B2B, obecną na rynku od 10 lat.

Co robimy? Tworzymy kompleksowe rozwiązania mające na celu usprawnienie procesów biznesowych z wykorzystaniem narzędzi telekomunikacyjnych – SMS, VMS, email, połączeń głosowych oraz aplikacji dla contact center.

Co nas wyróżnia? Młody, zgrany zespół. Możliwość pracy przy realizacji ciekawych projektów. Stabilne zatrudnienie – jesteśmy laureatem konkursu Solidny Pracodawca 2015 Roku (szkolenia, wyjazdy integracyjne zagraniczne, system motywacyjny, opieka medyczna i karnet sportowy).

W związku z ciągłym rozwojem poszukujemy osoby na stanowisko Specjalisty ds. Wsparcia Klienta

Główne zadania: – Wsparcie techniczne i merytoryczne Klientów – Kontakt z Klientami drogą emailową (głównie) i telefoniczny – Koordynacja prac nad zgłoszeniami od Klienta, polegająca m.in. na współpracy z programistami Tworzenie dokumentacji funkcjonalnej do usług oraz instrukcji – Testowanie usług teleinformatycznych firmy Tide Software – Budowanie pozytywnych relacji z Klientami i dbanie o pozytywny wizerunek firmy

Wymagania: – Umiejętność analitycznego myślenia – Bardzo dobra znajomość obsługi komputera – Komunikatywność i wysoka kultura osobista – Dokładność i bardzo dobra organizacja czasu pracy – Samodzielność w podejmowaniu decyzji

Dodatkowym atutem będzie: – Wykształcenie wyższe – Znajomość języka angielskiego – Doświadczenie na podobnym stanowisku

Oferujemy: – Umowę o pracę na pełny etat – Szkolenia: produktowe, podstawy obsługi klienta, angielski, Prince, SQL – Stałe wynagrodzenie oraz system premiowy (kwartalny) po okresie próbnym – Dodatkowe świadczenia socjalne: prywatna opieka medyczna, karta Benefit – Praca w nowoczesnej firmie, tworzącej innowacyjne rozwiązania informatyczne – Wyjazdy integracyjne (w tym zagraniczne: Malta, Toskania itd.) – Możliwość rozwoju w firmie będącej liderem na rynku kompleksowych usług telekomunikacyjnych Biuro położone w centrum miasta

Oferty CV z dopiskiem WSPARCIE KLIENTA prosimy przesłać na adres: praca(at)tidesoftware.pl , zawierające koniecznie zgodę nr. 1, ewentualnie też zgodę nr. 2:

1. Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w dostarczonych dokumentach aplikacyjnych przez Tide Software Sp. z o.o., w tym wizerunku, dla celów związanych z uczestnictwem w tym procesie rekrutacyjnym. Wiem, że tę zgodę mogę cofnąć w każdej chwili.

2. Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w dostarczonych dokumentach aplikacyjnych przez Tide Software Sp. z o.o., w tym wizerunku, dla celów związanych z uczestnictwem w przyszłych procesach rekrutacyjnych. Wiem, że tę zgodę mogę cofnąć w każdej chwili.

Kontakt:
Rocha 5 lok. 202A
Białystok
221172800
Email: praca@tidesoftware.pl